Advertiser

Sabtu, 27 Jun 2015

Saling Maaf Memaafi

Assalammualaikum w.b.t

Salam ramadhan pembaca yang baik hati..
Di kesempatan ini, saya ingin memohon maaf andainya posting saya yang sebelum ini ada yang terguris hati atau menguris tekak..

Al-maklum sahajalah, saya cuma penulis amatur yang baru sahaja ingin membiasakan diri untuk melangkah kehadapan..

Andainya saya berbuat demikian, harap di ampunkan. Saya tahu, bulan ini hanyalah bulan ramadhan, bukanlah bulan Syawal yang setiap manusia berbuat baik seperti memohon kemaafan daripada semua kenalan juga sahabat handai..

Tapi, bulan-bulan yang lain juga kita boleh berbuat baik. Saling maaf memaafi..

Kepada mereka yang pernah mengguriskan hati dan tekak saya sebelum ini, telah saya ampuni..
Alhamdulillah..

Kerana saya beranggapan, sehingga bila kita nak biarkan kesalahan mereka terkubur tanpa kemaafan..

InsyaAllah, pada bulan yang mulia ini kita sama-sama berubah untuk menjadi yang lebih baik daripada yang sebelum ini..

InsyaAllah..
Amiinn..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan